Nuffnang ads

Isnin, 24 Mac 2014

Annual Dinner di atas Star Cruise (21hb Mac 2014)part1

Assalamualaikum...semoga kawan2 semua sihat sejahtera.
Lama saya tak bersiaran kat sini...sampai pswd pun lupa..huhuhu.
Kali ini saya nak share gambar berada di atas kapal...star cruises superstar libra penang.
Annual diner pada 21hb mac 2014...first time naik kapal ni, teruja sgt...takut pening la, mabuk la....
bila berada dlm kapal tak terasa kapal bergerak pun...boleh pulak fikir yg bukan2
kapal hilang di lautan la...alhamdulillah kami selamat mendarat.




 Berposing sebelum naik kapal...
 Dalam kapal tu ada 10 Deck

 Tiga mak dara berposing dlm kabin..

Dinner start pk 6 ptg hingga pk 9 malam..kapal bertolak ke tengah laut dlm pk 8.30 kot...
Bila dh tengah laut line talipon dh x clear...setakat msg tu boleh lah..

Isnin, 3 Mac 2014

Jalan2 cari makan

Assalamualaikum...
Lama tak update blog...keadaan tak mengizinkan, nak buat mcm mna.
Hari ini saya bercuti...anak saya yg ke3 balik bercuti..mama dia pun kalut nk cuti jgk..
Dah balik kampung tu..mcm2 teringt nk makan...salah satunya pasembur dgn mee sotong..nama kedai mee sotong kepala batas..lokasinya dkt ptmg pauh
 berdepan dgn uitm. Kebetulan dtg ke situ melawat anak ke2 yg belajar di uitm.
Sebelum ni saya mkn kat harga mee sepingan rm3.5..hari ni dh naik harga dah.
Dah jadi rm4.5...minyak naik 20sen. Peniaga naik rm1.0