Nuffnang ads

Isnin, 3 Mac 2014

Jalan2 cari makan

Assalamualaikum...
Lama tak update blog...keadaan tak mengizinkan, nak buat mcm mna.
Hari ini saya bercuti...anak saya yg ke3 balik bercuti..mama dia pun kalut nk cuti jgk..
Dah balik kampung tu..mcm2 teringt nk makan...salah satunya pasembur dgn mee sotong..nama kedai mee sotong kepala batas..lokasinya dkt ptmg pauh
 berdepan dgn uitm. Kebetulan dtg ke situ melawat anak ke2 yg belajar di uitm.
Sebelum ni saya mkn kat harga mee sepingan rm3.5..hari ni dh naik harga dah.
Dah jadi rm4.5...minyak naik 20sen. Peniaga naik rm1.0




15 ulasan:

  1. Memang sarah... sekarang ni semua dah naik kan... sedap pulak akak tengok mee kari sotong tu.. yummy :)

    BalasPadam
  2. Sedap tu yg tak tahan...naik harga pun p cari jgk..

    BalasPadam
  3. yg atas tu mee apa ye? mee rebus ke..mee goreng tu nampak sedap..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasembur kuahnya banyak...nmpk mcm mee rebus..kat situ mee rebus pun ada.

      Padam
  4. restoren mee sotong rasanya saya pnah mkn..p waktu mlm..lupa2 plak.. he..he,.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau pergi dkt anak mesti nk singgh..rasa kena dgn citarasa kot

      Padam
  5. Dah nak buat macam mana kak sarah.. kita ni pembeli bukan peniaga... Kat Shah Alam, food court seksyen 3 pun ada me sotong powerrr... mmg power... pedas sampai bersiul...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mee ni pun pedas jgk la...tpi nk mkn jgk..smpai sedih2 lgi

      Padam
  6. Assalam
    Nmpk sedap mee tu, permatang pauh blm sampai situ
    Biasa la tu semua naik, skrg alasannya ada
    Kan. Semua nk cepat kaya kot he hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap...kena dgn selera akak kut..

      Padam
  7. wahhh...terliur dibuatnya...hihihi

    BalasPadam
  8. mee sotongg??? tak nampak pun sotongnya kak?? sotong menyorok yerr... :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. sotong kering potong halus2...hehehe

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam