Nuffnang ads

Isnin, 16 Disember 2013

Kunjungan orang jauh..

Assalamualaikum...
Musim cuti tak habis lagi...kami sekeluarga dikunjungi adik saya dari Langkawi dan abang saya dari sarawak..Gambar yg saya siarkan adalah anak menakan yang paling bongsu dlm keluarga kami...
Rumah saya ni dah jadi headquarters...kalau raya atau kenduri kendara semua adik beradik berkumpul kat sini.. rumah mak dan arwah ayah ni... kami yg tinggal skrg kat sini.






Sukalah snap gambar Arisha...comel dan geram nk cubit2...hahha suka hati nak cubit anak org...

22 ulasan:

  1. Bila cuti sekolah ni macam tu lah Sarah... adik beradik datang berkunjung sambil bercuti kan... eemmm sedapnya akak tengok nangka tu sarah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nangka tu nmpk sedap..tpi tak manis sgt..masak di pokok.

      Padam
  2. Seronokkan kak sarah bila famili adik beradik datang rumah....mesti meriah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Riuh rendah kt rumah skrg...yg besar dok kacau yg kecil..tpi meriah

      Padam
  3. Rumah sy plk mcm rnr kak.. Sblom smpi kg...msti ada adik beradik nyinggh...x kira la belah asben ke sy...sama je...hihi...

    Comel anak buah...bape umurnya...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seronok mcm tu...ada org ingt..anak buah akak tu bru umur 2 tahun..

      Padam
  4. acik pun suka tengok gambar budak2 yang sangat2 comel

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita ni x dak anak kecil..suka budak2...

      Padam
  5. seronok lah camtu kak... jd tumpuan yek... mcm lah umah mak abah kt kg... dulu masa arwah nenek ada mmg rumah kami jd tumpuan jgk tiap kali raya mmg sentiasa penuh skrg nih bile arwah dh takde lenggang lah skit, time raya je baru sedara mara pakcik2 dtg berkunjung itu pun kejap2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau balik semua adik beradik balik dh macam kenduri..

      Padam
  6. seronok melayan anak kecil, tambahan yg petah bercakap..memang rasa nk cubit2...nak nangka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak kena mai rumah...masih ada lgi sebelah...hehehe

      Padam
  7. sronokan bila smua ahlikluarga bkumpul..pasti meriah jadinya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Paling meriah bila raya...semua pakat balik..

      Padam
  8. Oh... sebab rumah peninggalan org tua itu yg adik-beradik akan balik sini. Best juga sebab jadi tumpuan adik-beradik.

    Comelnya anak dara makan nangka:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu kakzakie...tempt brkumpul adikberadik..tpi bila saya beraya di rumah mertua. Yg lain mcm kurang semangt nk balik kmpung..ibu rumh x ada.

      Padam
  9. Comey la anak menakan bongsu kak sarah nie...

    Idah tengok pun rasa macam nak picit2 pipi dia tue... :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia skrg dah manja dgn kak sarah..tu yg best..tpi susah nk snap gmbr.

      Padam
  10. SARAH DH JADI GANTI MAK AYAH TEMPAT ADIK2 PULANG BRKUNJUNG TIKA CUTI YA, BAGUSLAH TANDA ADIK SYG N HORMAT SARAH...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak masih ada tpi tggal dkt pondok sg bakap..cuti sek dia pun balik ke rumah..melawat anak hehe

      Padam
  11. Bila berkumpul ramai2 mmg seronok kan akk..sekali sekala berjmpk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya lah...cuti sekolah dgn raya bru bleh jmpa..

      Padam