Nuffnang ads

Rabu, 18 Disember 2013

Nasi Lemak WW # 17

Assalamualaikum..
Pagi ni saya masak nasi lemak dan ayam masak merah..tapau 2 bekas untuk kami berdua...
Masak siap2 untuk tetamu yang ada di rumah...sila makan jangan malu dan segan..
tuan rumah kena pergi kerja....huhuhu



20 ulasan:

  1. Kalau kakak dapat sebekas juga pun best juga ni.
    Kakak tak payah telur mata itu pun dah lebih dari cukup .
    Tengok sambal tu yg menggoda betul - mesti sedap!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nk kata sedap sgt tu..tidak la..tpi bleh la masakan org kampung..

      Padam
  2. Alhamdulillah, kenyang bertandang ke sini dijamu nasi lemak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terlebih rajin pgi ni..walaupun kerja. Kesian depa dok pekena roti gardenia ja..kat lgkwi dn s'wak x jual roti gardenia.

      Padam
  3. sedap nih kak... spesel tuh siap ada ayam msk merah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kuah ayam buat siap2..tu x kalut sgt.

      Padam
  4. nasi lemak pagi ni yer...kenyang sehari.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya la..waktu rehat nk rebahkn badan dulu...perut msih kenyang.

      Padam
  5. Nasi lemak & ayam masak merah..kenyang ni..

    BalasPadam
  6. Hari nie puasa... tapi jalan2 BW asik tengok makanan jerrrr... haishh.. menguji keimanan betul..

    Ayam masak merah kakk... ermmm.. chedap nyerr...

    BalasPadam
  7. Rajin nya sarah.... akak ni bila tinggal berdua dah jadi malas. mkn beli jer... anak2 di kg hehehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun kalau berdua beli saja...ni dh ramai kena masak.

      Padam
  8. assalam
    nak tapau satu he hee
    wat sendiri dah tentu lg sedapp

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nk beli dh tentu mahal..ramai nk makan..msak p lah ala kadar..

      Padam
  9. Saya baru pagi td makan nasi lemak

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak sarah pun hari ni nasi lemak lgi...tpi beli

      Padam
  10. Salam Kak Sarah,

    Nak membalas kunjungan kak sarah....wow sedapnya nasik lemak dan ayam merah....idea untuk esok pagi heheheheh.

    BalasPadam