Nuffnang ads

Rabu, 4 Disember 2013

WW # 15

Assalamualaikum....
Lama tak bersiaran kat sini...sibuk sikit sekarang ni, maklumlah dah hujung tahun. Rasa sekejap saja dah nk masuk tahun baru...apa2 pun layan gambar ni...tak habis2 cerita pasai makan...
 Semalam En Suami dan anak2 makan nasi lemak..tapi saya makan ni saja bihun PAMA.
Yong Tau Foo beli dkt pasar malam....sedap.

12 ulasan:

  1. kdg2 beli jg bihun PAMA ni, ganti mee segera...sekali-sekala teringin..hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. taktau nak masak apa...bihun ni pun jalan..

      Padam
  2. sedap bihun PAMA ni tambah ada sayur2nya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok jugak la, sedap...lapaq sgt lupa cili potong..

      Padam
  3. Rajin kak Sarah letak banyak sayur mah bihun PAMA tu..kalau saya curah air panas aje :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau bihun kosong x cukup...tambah sayur + telur jdi banyak sikit..

      Padam
  4. sesekali lyn bihun PAMA sedap gk kak

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya la...sekali sekala boleh la...cepat di masak sedap di makan.

      Padam
  5. Hehe..kak sarah ni bihun kegemaran sya ni..letak telur hancur2..mmg best..nyum2..:D

    BalasPadam
  6. mihun pama tu kenangan zaman belajar… dah lama tak makan… looks yummy :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu..kak sarah pun lama x mkn...rasanya masih mcm dulu..

      Padam