Nuffnang ads

Khamis, 26 Disember 2013

Kesunyian..

Assalamualaikum...
Rindu dkt budak comey ni...dah balik ke langkawi..





14 ulasan:

  1. Comel-comel macam ini apa lagi baru berjumpa bila berpisah mesti rasa rindu kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab dia yg bongsu kot..tu semua orang tumpu dkt dia..

      Padam
  2. comelnya..rambut kerinting..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau main dgn budak comey ni...nak snap gambar ja...kadang2 tu dia jual mahal.

      Padam
  3. comei... kenteng rambut nyer lawo

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak2 kak sarah rambut lurus...anak menakan sorang ni kerinting habis..macam rambut Hafis AF...lagi pun bapanya org sarawak.

      Padam
  4. Eeee... geramnyaaa... idah memang suka budak2 ppuan yg rambut maggi nie...
    Anak idah yg kecik tu rambut dia gulung sikit2 tu jer pun idah dah asik dok gentel rambut dia jerrr... hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia sorang mcm tu...yg lain rmbut cacak..

      Padam
  5. Balasan
    1. anak dah besar2...anak menakan jdi tumpuan.

      Padam
  6. Caca demam..main sakan kot kat kg..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagi dia minum ayq lebih sikit...kely dn izah pun demam ni..

      Padam
  7. Mcm mana x rindu,,., tiga2 mmg comel

    BalasPadam