Nuffnang

Jumaat, 1 Ogos 2014

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 2014

Assalamualaikum....
Bertemu lgi kita setelah sekian lama berehat untuk seketika...
Raya tahun ini saya amat2 bersyukur kepada Allah Taala kerana
keluarga kami dapat berkumpul beraya bersama-sama...Alhamdulillah.
Bertapa gembiranya Khaleeda...semua kakak2 dan abangnya balik 
beraya di kampung...disini saya nak share beberapa keping gambar
raya pertama dan raya kedua....
Bergambar bersama anak2ku...dah besar2 pun anak mama ni..

Saat2 yg di nantikan....bergambar sekeluarga.
Emak dan kakak

Adik bungsu dan kakak
Anak2ku


Adik ipar dan kakak ipar
Bapa dan mak mertua


18 ulasan:

  1. Salam aidilfitri kak...
    Meriah tgk gamba...):

    BalasPadam
    Balasan
    1. Meriah sebab semua anak2 ada di sisi...

      Padam
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri...meriah..bila berkumpul adik-beradik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saat paling gembira...skrg ni semua dh balik...tggl kmi bertiga mcm biasa..hari dh keja

      Padam
  3. Salam eidulfitri sarah..seronok kan bila dapat berkumpul ramai2 macam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu acik...bila dh berkumpul mcm2 cerita...skrg dh sunyi...rindu suasana mcm ni lgi.

      Padam
  4. Salam Aidilfitri kak Sarah... lawa-lawa... tak lama lagi bermenantulah pulak.... heheheh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mula2 bermenantu...pastu bercucu..x dpt nk bayangkn bila dh jdi maktok...hehe

      Padam
  5. meriahnyer.... muke2 hepi sbb dpt berkumpul adik beradik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seminggu mereka dpt bersama...pasni kena tggu bila pulak dpt berkumpul mcm ni.

      Padam
  6. Salam aidilfitri dari kakak
    Beginilah riang-ria bila suasana hari raya meriah dgn keluarga berkumpul kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la kakzakie...dulu tu masa bersama selalu gaduh2 skrg ni baru depa tau rindu lma x jmpa.

      Padam
  7. meriahnya kak sarah..
    selamat mnyambut hari raya ya ::)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahun ni akak rasa cukup gembira sebab semua anak2 ada disisi...tahun depn tak tau lgi mcm mna.

      Padam
  8. Salam Aidilfitri buat Kak Sarah sekeluarga... idah mohon maaf andai selama ini ada komen idah yang berjaya mengguris hati akak... kokong-kosong kita kak... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya...kak sarah pun sama jgk la..slmt hari raya maaf zahir batin.

      Padam
  9. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kak

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat hari raya maaf zahir dan batin..

      Padam