Nuffnang ads

Jumaat, 31 Oktober 2014

Salam Jumaat

Assalamualaikum..
Salam jumaat...lama tak bersiaran rasa kekok pulak. Hari ini hari terakhir dlm bulan 10 ni...macam mna malas pun saya kena N3 jugak...tak ada apa yg menarik yg nak di cerita...tapi rasa rindu yg mendalam pada kekawan dlm dunia maya ini...kuat kan semangat. Pagi ini cik jah terlebih rajin sikit anak2 pakat2 balik ke rumah cuma tinggal seorang ja anak lelaki tak dapat balik...
Hari ni cik jah masak sarapan kuetiew goreng untuk anak2 dan tapau dua bekas utk diri sendiri dan jgk En Suami...rajin letew. ok bye semoga jumpa lagi.
 
 
 

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum..lama tak mencoret di sini...ketiau goreng..sedap tu, especially, kalau masak sendiri, buat kaw-kaw nya..

    BalasPadam
  2. sedapnyer kew tiaw grg tuh kak... udang nyer besar2

    BalasPadam
  3. Salam Kak sarah... lama tak singgah sini... busy skit lately... akak sihat? nampak menarik jer kueytiow tu... :D

    BalasPadam
  4. Ala kak sarah, citer pasal masak-masak pun ok juga... buat je n3... jangan bagi blog sunyi.

    BalasPadam