Nuffnang ads

Rabu, 9 Julai 2014

Ww #28

Maafkan kami lebah...kerana tidak mengizinkan menetap disitu.....

13 ulasan:

  1. Mana masuknya tu kak...buang mcm mana?

    BalasPadam
  2. Dkt ruang tamu...panggil JPAM tolong buang.

    BalasPadam
  3. Org tua-tua kata kalau rumah diduduki lebah murah rezeki apa lagi kalau sampai keluar madunya..

    BalasPadam
  4. Dah 2 bulan kat situ dh ada madu pun...sebab nk raya terpaksa halau jgk...

    BalasPadam
  5. Bahaya ni..tak kena gigit ke..sarang dia yg berongga-rongga tu baik utk kesihatan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selama dia kt situ x ada sapa kena gigit pun...tpi x lampu kt situ klu tidak dia kelur hurung lampu.

      Padam
  6. kt luar rumah ke dlm rumah tu kak? ish bahaya nyer... seram lak dana nengoknyer... mcm dh takde pokok tinggi nk berumah sekali ngn kite... huhuhuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak tau lah...dulu2 pun biasa jgk lebah masuk rumah..tpi seminggu mcm tu..kali ni jgk sampai kena halau.

      Padam
  7. laaa... berani kak sarah sekeluarga biarkan dia duduk lelama dalam rumah... eee kalau idah takut dah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu pun nasib baik sepupu dtg rumah dan anak dia kerja jpam..kalau tidak lebah tu masih tinggal kt situ...

      Padam
  8. Balasan
    1. Alhamdulillah...dah selamat semua..ada yg mati dan yg sempt melarikan diri.

      Padam
  9. uittt kak besar nye ..meremang bulu roma sy tgk

    BalasPadam