Nuffnang

Selasa, 17 Mac 2015

Langkawi Oh Langkawi

Assalamualaikum...
Sudah lama x bersiaran kat sini...rindu rasanya nk bersua dgn kawan2. Harap2 kawan2 masih ingat pada Zsarah Family...hehehe. Skrg ni sibuk dgn Instagram...pulun habis..kalau nk folo id saya : zsarahfamily
Kali ni nak kongsi cerita bercuti di Langkawi..tu pun tahun lepas punya 25hb Dec 2014...cuti kali x pergi mana2..Khaleeda kena tusyen...rasa mcm tak cuti..sebab dia akan ambil periksa UPSR tahun ni.
Jom kita tengok2 gambar yg di ambil semasa berada di Langkawi...hehehe. Mula2 tentu lah diatas Feri...Anak ke3 kerja dkt sana dh masuk 2 tahun..Ini lah kali pertama Mama dan abah pergi melawat..kesiaankan.
 


 

Pulau Beras basah...bosan jgk dok kat sini 1 jam.
Pulau Dayang Bunting...penat nak panjat setengah jalan ja sampai..x sanggup.
Paling best duduk atas bot
 
 Dlm underwater wold



Dekat sini mesti kena bergambar..kalau tidak orang tak kata sampai Langkawi..
Sekian Terima kasih...jumpa lagi.


6 ulasan:

  1. Ingat lagi, malah sentiasa ingat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih sweetie...love you muah muah..

      Padam
  2. ingat lagi...saya takde instagram..huhu..semoga selalu update..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Nohas...rindu kamu

      Padam
  3. lama betul blog akak sunyi... ingat ngajuk sbb lama sgt tak update...
    syok tu jln2 langkawi... ada borong apa je kt sana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak merajuk lah Dina...cuma malas ja...kt lgkawi tu cuma beli coklat sikit dan tefal.

      Padam