Nuffnang

Isnin, 11 September 2017

KEK CHIFFON PANDAN

Assalamualaikum...hari ni CikJah upload gambar kek Chiffon Pandan, kejadian agak buruk, tapi rasa boleh di katakan ketagori sedap...hehehe. CikJah nak buat lain, tak puas hati..nnt kalau menjadi elok baru kita masukkan resipi..okeh
 Tudia merekah elok sanagt la tu...mcm gunung berapi
 Punca kesedihan CikJah...bila keluarkan dari loyang dah terpenyet pulak.
Ni dia bgi hilang stress CikJah masak megi perencah laksa sarawak... Abg bwa balik dari sarawak aritu...CikJah lupa lah nk snap gmbar bungkusan mee tu...sedap, nnt dia nk balik mai mesti kena pesan lgi la...dan satu lgi mee kolok kering.

6 ulasan:

  1. alah kak, elok je dana tgk kek tuh, terpenyet skit tp isinya msti ttp mebeles kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq dana..
      Tua2 bru nk belajar buat kek..hehehe

      Padam
  2. Pandang mcm tu mmglah tak cantik. Bila dah di potong2 tak nampaklah pecah-pecah tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq Sweetie..alhamdulillah hudoh2 habis jgk..x puas hati nk buat lain. dok tgk depa post dkt ig..cantik gebu ja.

      Padam
  3. suka kek merekah mcm ni..mesti crunchy...megi perencah laksa sarawak..sedap tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq Nohas..hehehe skil kurang perlu di perbaiki lgi.
      sedap megi tu..mai jauh tu

      Padam