Isnin, 26 Ogos 2013

Hari Terbuka Melawat Asrama

Assalamualaikum....
Hari sabtu lepas saya ke sekolah anak ke4...sekolah tu buat hari terbuka melawat asrama...pakat ramai2 la mak bapak menghuni asrama mai melawat...ada juga jualan kupon dan cabutan bertuah. Tapi yg tak bestnya jualan kat situ mahai2...kat pasar malam lebih murah....mahai pun kena beli jugak lah, sebab nk habiskan kupon tu....waktu anak ke4 ke bilik dia nk ambil barang...waktu cabutan bertuah sedang berjalan, nama dia dipanggil, di ikuti dgn nama2 lain lagi...bila anak ke4 mai nak tuntut hadiah katanya dah tak boleh pasai mai lambat...dah bagi dkt org lain...nk buat mcm mna takda rezeki... 







Bukan main suka lagi kalau di suruh bergambar anak2 remaja ni....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan