Nuffnang ads

Jumaat, 2 Ogos 2013

Hari Raya Dalam Kenangan

Assalamualaikum....
Hari raya dah nak dekat dah..tinggal beberapa hari saja lgi...sambil belek inbox tengok gambar raya yg dah lama tersimpan...saya nak syer gambar raya kami sekeluarga dalam kenangan...tak banyak yg jumpa, setengah tu hilang pun ada dan rosak lah, anak2 gunting la..macam2 lagi....sekarang anak2 dah besar baru depa tau kecik2 dulu mcm mana bila tengok gambar lama...itu semua kenangan yg tak dapat di lupakan. 

 Masa ini rasa2 tahun 1996 kot...anak baru tiga orang, beraya di kampung En Suami di Kangar Perlis.
Yang ini gambar tahun 2000..anak dah empat, beraya di Kangar Perlis juga...Bapa, (Mak dlm kenangan), Kakak ipar sekeluarga, adik ipar....
 Gambar ini tahun 2006..kalau tak silap lah...beraya di kampung saya..Relau Kedah..Anak dh lima orang.
 Yang ini beraya di Perlis...waktu ni anak2 dah besar, dah pandai bergaya sikit..
Yang terbaru anak2 dah besar2 dah...yg ni beraya di Relau...Tahun 2012 tak ambil gambar kot, sibuk memasak...hari tu buat kenduri hariraya. rugi takda kenangan. Mood bergambar kurang sebab letih...

2 ulasan: