Nuffnang ads

Rabu, 11 Jun 2014

Cameron Highlands

Assalamualaikum....
Sambungan lepas makan kenduri di Raub....
Selepas kami lalui jalan berliku2...semua pakat serik dah...waktu nak balik ke Penang, kami dapat info jalan yg kurang bengkak bengkok...melalui Cameron Highlands...hati semua dah berbunga2...seronok. Dah lama tak pergi tempat tu....kami tidak bermalam di sana cuma singgah beli sayur sayuran dan buah strawberry ja...

Terasa  nyaman bila dah sampai  atas...



Sebakul rm20...apa lagi bungkus.
Mahai kot...3 ketui rm10
Sayuran 8 ikat rm10...bunga kobis 4 ketui  rm10...penuh van la pulak bila sampai tempat ni....lupa habis pasai jln bengkang bengkok tu...pakat dok plan bila nak mai lagi...tak puas nk membeli belah sebab hari sudah nk gelap dan hujan pulak tu...bila dah turun dari Cameron baru la ada yang nak terkencing la...terberak la semua ada...driver dah tension kejar masa....huhuhu

9 ulasan:

  1. Saya baru ja sat ni borak2 ngan kawan sebelah pasai Cameron highland... rupanya kak zarah dan pi pun.... kat kl ni pun sama... tiga ketui jagung bakaq tu memang rm10 kat pasar malam.

    huih... geram tengok stoberi tu... makan sambil celup2kan dalam cokelat cair...

    BalasPadam
  2. kalau ikut Simpang Pulai, memang jalan kurang bengkang bengkok...suka sayur2 fresh.. 4 biji for RM10..murah tu..

    BalasPadam
  3. Seronoknya bercuti di CH. Rindu nak ke sana..

    BalasPadam
  4. Semua pakat cerita pergi Cameron Highland.. dah macam nak pergi juga ni.. last pergi pun tahun 2010.. dah 4 tahun tu.. bestnya stoberi tu sarah :)

    BalasPadam
  5. Kakak strawberry tu tak kisah sangat tapi sayuran dia tu geram betullah. Murah pulak. Memang tak mustahil bonet penuh kalau macam tu murahnya kan.

    BalasPadam
  6. Idah suka jagung kat cameron... sedap... beli kat pasaraya nie tak sama mcm kat sana laa...

    BalasPadam
  7. ai yoh lamanya x sampai sini..
    best dpat beli sayur sgar..
    pemandangan pun cantik :P

    BalasPadam
  8. bila mau smp sini tak tau la kakk

    BalasPadam