Jumaat, 18 Oktober 2013

Ayam Panggang Rosemary

Assalamualaikum....
Mai kita nak cerita sikit...juadah hari raya. Saya buat ayam panggang rosemary....resipinya pakai hantam saja..apa yg rasa nak bubuh, saya bubuh..tapi rasanya ok juga lah..sekor ayam muat2 dalam magic pan tu...tu yang sempoi. Tak payah masak banyak kali..sedaih naik saja..



Yang ni saya bakar sebentar dlm oven...bagi kering sedikit..
Siap di hidangkan..bersama brokoli yg goreng bersama lebihan perapan ayam...sedap..

10 ulasan:

  1. Mana resepinya? Kakak terliur dibuatnya ni:)

    BalasPadam
  2. Terliur juga akak Sarah ,mcm kakzakie tulis tu.. next entry update ye Sarah ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha...ok. tengah dok karang resipi ni..

      Padam
  3. Sedapnya...boleh buat nnti ni...asyik ayam goreng je sya ni..hehe

    Singgh dan folo blog sarah..jika sdi,snggh ke blog sya ya :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sudi lawat blog saya...ok saya dah folo..selalu2 lah jenguk blog ni..

      Padam
  4. Salam..ziarah di sini..ayam bakar memang sedap..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih sudi lawat blog saya...harap2 tidak membosankan...saya dah folo nohas..

      Padam
  5. sedapnya tengok.. kasilah resepi

    BalasPadam