Nuffnang ads

Rabu, 2 Oktober 2013

Susu Lembu Segar

Assalamualaikum...
Semalam saya dan En Suami pergi pekena susu lembu segar terus dari ladang...nak tau pasai pa...pertama sekali sampai kat tempat tu, buka saja pintu kereta anda pasti terbau sesuatu...haha bau taik lembu. Tu yg dikatakan terus dari ladang...mula2 rasa kurang selesa jugak la, tapi En Suami saya buat pot ja...macam takda apa2..Nak minum susu lembu punya pasai tahan jugak la...lama2 hilang macam tu...hehehe

Susu campur dgn madu dan roti bakar... tengah malam tu 

Pastu oder lagi satu pasembur pulak...dalam keadaan hidung kembang kempis.

4 ulasan:

  1. Kakak suka pasembur.. susu kambing fresh kakak dah rasa tapi susu lembu tak lagi. Tak adalah tempat kakak ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami pula kat Penang ni yg susah dapat susu kambing...

      Padam
  2. Peberet sy tu kak....pasembor...! Lama x mknnya...
    X tetelan rasanya klau mnum susu lmbu fresh tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kakak pun mula2 macam tu jugak...En suami yg suruh cuba. Bila dah minum ketagih la pulak...sedap

      Padam