Nuffnang

Khamis, 17 April 2014

Lost World Tambun Ipoh

Assalamualaikum...
Company trip Lost World Tambun...
14hb april 2014...nk share gambar serba sikit kat sana..first time pegi teruja sgt..


 Paling excited khaleeda...tak sabar nk mandi manda...
Ada keretapi tpi x dak landasan...boleh naik ikut suka hati berapa kali pun..pusing2 kws.

 Bergambar bersama kekawan..sebelum bermula treasure hunt..
Kapal berayun...kecut perut nk naik..tapi si kenit berdua tu nk cuba jgk..
Roller coaster pun naik jugak....menjerit lebih dari budak2..

12 ulasan:

  1. alamak bestnya kak..saya bru skali masuk..dgr kata skrg lgi best..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best jgk..first time pegi..Company support..klu tidak x smpai lgi

      Padam
  2. Bestnya sarah... akak belum lepas ke sana lagi.. memang teruja tengok kolam yg membiru tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau bwa anak2..tentu seronok tgk mereka mandi..ni mak2 malu nk mandi

      Padam
  3. wahh seronoknya kak..nur belum pernah datang sini lagi... :-)

    BalasPadam
  4. Assalam aarah..disini acik belum pernah pergi.biasanya dulu mana je tempat mandi baru buka anak mesti ajak.

    BalasPadam
  5. orang perak tapi belum pernah jejak kaki di sini...huhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha...org perak pegi tmpt lain..hehe

      Padam
  6. Treasure hunt buat kat dalam tu ke kak sarah? perghh naya gak tu nak mencari harta karunnya tu.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penat giler...lenguh habis kaki2. Naik bukit turun bukit..Tpi ok jgk la, kalau x tidak tentu tak melawat kws sekitarnya.

      Padam