Nuffnang ads

Khamis, 24 April 2014

Star Cruise part2

Assalamualaikum...
Hari ini baru kesempatan nk sambung 
Cerita atas star cruise...mai kita layan 
Gambar2 kat sana...walaupun tak menarik sgt..


Bujang senang...ya la x bwa bini..suka la tu.
Makcik2 ni sempat lgi nk berselfie dlm lift..
Sotong kangkong asam laksa...tak sempat nk rasa..sebab dh kenyang sgt..
Roti canai depa jamu kat kami...huhu
Pasembur penang pun ada tapi tak brapa ori..
Macam2 jenis kek..nmpk lawa tapi yg sedap cuma cheese kek ja..
Gambar yang kat bawah ni adalah sarapan pagi kami pada keesokkannya...boleh la.

Yang ni saja yg teringin nk makan...susah2 naik kapal...kat darat pun ada...huhu

14 ulasan:

  1. aduh bestnyer kak naik cruise... tgk makanan cam best2 je kak... tp tang yg last tu nasi lemak heheh... kang diaorng bg western food tak kenyang tu yg bg ns lemak ehhehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasi lemak sarapn pgi...tetap jdi pilihan...salad bagai x ambk pun

      Padam
  2. Assalammualaikum akk..wah bestnya naik kapal..mkn2..hehe..sya duk nmpk kek2 dulu..hehe..berwarna warni tu.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kek tu cantik2..tpi x sedap sgt..yg kak duka cheese kek ja..

      Padam
  3. Bukan kerana nak makan tapi nikmat di atas cruise itu yg berbeza. Kakak teringin nak naik tau sebab seumur hidup tak pernah lagi merasa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betui tu kakzakie...tu yg teringin nk naik kapal...selalu naik feri ja..sebelum ni jarang join annual dinner.

      Padam
  4. teringat cerita Titanic..bestnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha...mcm ala ala titanic pun ada jgk la...best jgk la..kat tmpt keja seminggu cerita x habis...

      Padam
  5. Meriah makanan nyer kak oii... lapar pulak perut nie melihatnya... hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampk meriah makanannya...rasa kurang sikit..klu mkn rojak ats kapal..rojak padang kota best lgi..

      Padam
  6. Meriahnya tgk makanan2 yg dijamu tu…
    Hihihi, bila dah perut melayu tu.. nasi lemak juga yg dicari….

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya la...had yg lain tu rasa jgk sikit2...nsi lemak jdi pilihan.

      Padam