Nuffnang ads

Rabu, 2 April 2014

Ww # 21

Assalamualaikum...
Ww sambal hitam belimbing buluh Raub...sedap tak terkata.


14 ulasan:

  1. sedap ni..makan dgn nasi panas...

    BalasPadam
  2. Sedap sgt...ole2 dari pahang..

    BalasPadam
  3. tak pernah makan pun...tengok macam sedap...

    BalasPadam
  4. Kak sarah pun first time mkn...belimbing hitam tu sepupu bgi...

    BalasPadam
  5. mmg sedap, dana pun penah msk, n tahan lama berbulan... cumenyer org selalu bt belimbing sikit bilis banyak dana lak terbalik belimbing lg banyak dr bilis heheh

    BalasPadam
  6. Masa org dok cerita pasal belimbing ni...kak sarah dah kecur liur dh...x sabaq nk buat.

    BalasPadam
  7. kecut air liur..pnah try sekali..tapi skrhg payah nak jumpa menu2 mcm ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak ni bru kenal sambal ni...tu pun pergi Raub bln lepas...

      Padam
    2. ye ke akak.. saya pun baru mkan dua kali..tapi susah nak cari sambalni..bkan semua org tau masak..

      Padam
  8. makan dengan roti macam sedap je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mkn dgn roti pun boleh...atau pulut

      Padam
  9. sedap yer kak sarah?? idah tak pernah rasa laa... kalau ke pahang kena cari la nie yer... :D

    BalasPadam