Nuffnang ads

Jumaat, 20 September 2013

Ayam Serama Lagi

Assalamualiakum
Peneman setia kemana saja...itu lah tugas saya...kalau hari tak bekerja lah...Nak belek ayam pun nak kena teman jugak ka...ish2 melampau sungguh ni...
Melampau tuan ayam ni...bawa masuk rumah pulak..jangan terbery kat situ sudah ya..

Ibu ayam ni exsen giler...mentang2 la tuan sayang dkt dia..






Malam2 pun jadi kerja...sedang buat tempat ayam bertenggek. Bersemangat tu sebab ada orang temankan.
Kalau dah hobi macam tu jangan di halang...teruskan...haha 

4 ulasan:

  1. Buat kerja di luar rumah malam lagi selesa tak panas. Ada pulak yg tolong buatkan milo hmmmm memang tambah rajin:)

    ps: cantiklah Sarah ayam tu comel macam burung kecik aje ye..

    BalasPadam
  2. Ayam tu besar sikit ja dari burung...comel. Lagi pun tak busuk macam ayam kampung.

    BalasPadam
  3. Rajin betul en suami Sarah bela Ayam serama ni ye.. cantik pulak tu :D

    BalasPadam
  4. Ayam sabung, burung tekukur dan merbuk pun ada...

    BalasPadam