Nuffnang ads

Sabtu, 16 November 2013

Nampak macam cantik jer..macam cantik jer

Assalamualaikum...
Saja nk cerita pasai tupperware...kawan kat tempat kerja bwa katalog la pulak...ni yang tak boleh tahan...
Dia siap bagi diskaun lagi...






14 ulasan:

  1. memang cantik..design baru..rembat dua2...alah membeli, menang memakai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betul tu...tpi masaalahnya menang membeli alah memakai....sayang simpan dlm almari..huhuhu

      Padam
  2. saya pun peminat tupperware… suka dgn design dia tu… mmg dah byk koleksi, tapi masih rasa nak beli lagi…

    BalasPadam
    Balasan
    1. kakak beli tggu ofer dulu...kat sana mesti tupperware murah2 kan...

      Padam
  3. Mmg cntik pun kak...sy pun pminat tupperware...:-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. warna2nya yg memikat hati....suka2

      Padam
  4. Nasib baik bukan peminat tupperware lagi, jadi idok le menjadi igauan

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat duit dlm dompet....tapi kalau terbeli lgi...mesti dok tggu catalog setiap bulan..

      Padam
  5. assalam...asal suka beli saja..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya betul tu....tpi tengok bajet jgk la..

      Padam
  6. Sya minat tupperware ni kak..kekdg smpai x pakai pun..suka sbb kaler..dgn comey2..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak buat macam mana...dah berkenan kena beli.

      Padam
  7. kalau yang model ini sekarang masih ada nggak ya ? atau ada model yang baru

    kusneti

    BalasPadam
    Balasan
    1. skrg macam2 model baru...giler di buatnya. semua berkenan di hati...adik kus neti..selamat berkenalan.

      Padam